4. NAČINI DOSTAVE

4.1. GLS KURIRSKA SLUŽBA
Isporuku/preuzimanje naručenih artikala vršimo isključivo na područje Republike Hrvatske i to paketnom dostavom putem GLS kurirske službe na Vaša vrata u uobičajenom roku od 2-5 radnih dana.

Primatelja obavještavamo putem SMS-a i/ili e-mail-a da će paket u domaćoj distribuciji biti uručen sljedećeg radnog dana, adresu dostave i eventualno iznos kojeg je potrebno platiti prilikom pouzeća. Drugu e-mail poruku ili SMS šaljemo ujutro na dan dostave, sa 3-satnim vremenskim intervalom za očekivano vrijeme dostave. Nakon neuspjelog pokušaja dostave primatelj dobiva obavijest i može odabrati jednu od 5 mogućnosti za slijedeću dostavu (dostava na novu adresu, dostava u drugo vrijeme, osobno preuzimanje u GLS depou, odbitak pošiljke, davanje suglasnosti da se paket ostavi na dogovorenom mjestu te isporuka u Paketomat / PaketSHOP

Troškovi dostave po jednoj narudžbi:

Za pošiljke koje se plaćaju pouzećem, virmanom ili bankovnom karticom - trošak dostave iznosi 30,00 kn i iskazan je na računu.

Izvan dostavnog područja su:

  • maksimalna težina: 20 kg

  • maksimalna duljina: 1,5 m

  • maksimalni kružni obujam: 3 m

Usluga za te pakete nije moguća.

Cijena dostave paketa do 20 kg na otoke koji nisu u dostavnom području GLS-a je 150,00 kn.

Otoci koji nisu u dostavnom području GLS-a:

22232 Zlarin, 22233 Prvić Luka, 22234 Prvić Šepurine, 22235 Kaprije, 22236 Žirje, 21430 Grohote, 21432 Stomorska, 23281 Sali, 23282 Žman, 23283 Rava,

23284 Veli Iž, 23285 Brbinj, 23286 Božava, 23287 Veli Rat, 23291 Sestrunj, 23292 Molat, 23293 Ist, 23294 Premuda, 23295 Silba, 23296 Olib, 21225 Drvenik Veliki,

20290 Lastovo, 20221 Koločep, 20222 Lopud, 20223 Šipanjska Luka, 20224 Maranovići, 20225 Babino Polje, 20226 Goveđari, 51561 Susak, 51562 Unije, 51552 Ilovik


GLS Croatia u svom sjedištu ima Službu za korisnike, koja radi radnim danom (ponedjeljak - petak) od 7-18 sati i daje informacije (IOD) o paketima prema jedinstvenom paketnom broju, na zahtjev. Pošiljatelja šalje potvrde o dostavi (POD), odnosno obrađuje eventualne reklamacije u vezi prijevoza paketa.

Kontakti službe za korisnike su:
- telefon: 01 / 2042 - 672     
- telefaks: 01 / 2369 - 620     
- e-mail adresa:   cs@gls-croatia.com

Informacija (status) o isporuci paketa dostupna je od drugog radnog dana nakon dana preuzimanja paketa na Internetskoj stranici www.gls-croatia.com u izborniku za traženje paketa, gdje se može pretraživati prema upisanom jedinstvenom paketnom broju.
Pakete izvan dostavnog područja u domaćoj distribuciji (otoci koji nisu obuhvaćeni rasporedom vožnje na otoke GLS Croatia) GLS Croatia isporučuje putem ugovornog partnera. Za te pakete ne vrijede granice masa i dimenzija GLS Croatia, dodatne usluge, kao ni usluge s vremenskim jamstvom. Ne vrijedi niti opcija besplatne dostave za račune iznad 500,00 kn. Naknada za manipulaciju tim paketima se naplaćuje po paketu. Popis otoka na dostavnom području GLS Croatia i raspored vožnje na iste nalazi se na web stranici GLS Croatia. Ograničenja vezana za pakete izvan dostavnog područja su: - maksimalna težina: 20kg - maksimalna duljina: 1,5m - maksimalni kružni obujam: 3m - tranzitno vrijeme: 48 - 168h - aktivacija dodatnih usluga za te pakete nije moguća.
Cijena dostave paketa do 20 kg na otoke koji nisu u dostavnom području GLS-a je 120,00 kn/+PDV fiksno.


U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu Kupca koju je isti naznačio, Kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu ovisno o tome koje će podatke Kupac navesti Prodavatelju prilikom provjere dostave narudžbe.

4.2. OSOBNO PODIZANJE U PRODAJNOM PROSTORU

Naručenu robu moguće je preuzeti osobno, u prodajnom prostoru ECObox-a / prodajnom centru Globus partner – prodajni centar d.o.o. na adresi Širolina 6, 10000 Zagreb, u uredovno vrijeme, od ponedjeljka do petka, od 8 do 16 sati.

U tom slučaju preuzimanje robe je besplatno.

Ukoliko Kupac želi odabrati navedenu opciju, kod završetka narudžbe potrebno je odabrati opciju „osobno preuzimanje“. Odabirom osobnog preuzimanja naručenih artikala, plaćanje možete izvršiti i prilikom preuzimanja, u gotovini ili bankovnom karticom Maestro, Mastercard, Visa, jednokratno.
Ukoliko je narudžba plaćena prije preuzimanja, preuzimanje može izvršiti samo osoba (Kupac) na koju glasi račun, osim ako Kupac, pismeno, odobri da narudžbu može preuzeti i neka druga osoba (ime i prezime) umjesto njega. Kupac će dobiti obavijest e-mailom ili sms-om kada je roba spremna za osobno preuzimanje u prodajnom centru.

4.3. DIREKTNA DOSTAVA ECOBOX-a NA PODRUČJU ZAGREBA

U slučaju slobodnih kapaciteta, moguće je da će Prodavatelj izvršiti dostavu na području Grada Zagreba. U tom slučaju Prodavatelj će obavijestiti Kupca putem SMS poruke i/ili e-mail-a da će paket biti uručen sljedećeg radnog dana, adresu dostave i eventualno iznos kojeg je potrebno platiti prilikom pouzeća.



5. TROŠKOVI UPORABE SREDSTAVA DALJINSKE KOMUNIKACIJE
Prodavatelj nema nikakvih dodatnih troškova sredstava daljinske komunikacije.

 

6. UVJETI I ROKOVI PLAĆANJA, UVJETI ISPORUKE ROBE, VRIJEME ISPORUKE ROBE
Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem izbornika i popunjavanjem elektronskog formulara narudžbenice. Kupac može naručiti i kupiti proizvod kao registrirani ili neregistrirani korisnik.
Proizvod se smatra naručenim kada Kupac prođe cijeli postupak narudžbe.
Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na slijedeće načine:

1. Plaćanje predračunom na žiro račun prodavatelja (Internet bankarstvom, platnim nalogom u poštanskom uredu, banci ili Fini). Smatra se da je Kupac izvršio uplatu kada je na žiro računu Prodavatelja vidljiva navedena transakcija.

2. Pouzećem - prilikom preuzimanja pošiljke (narudžbe) Kupac plaća u gotovini djelatniku GLS-a ili ECObox-a, ovisno kako mu je pošiljka isporučena.

3. Bankovnom karticom - prilikom narudžbe ili osobnog preuzimanja, bankovne kartice Maestro, Mastercard, Visa, jednokratno

U slučaju plaćanja po predračunu uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku od 3 radna dana /rok plaćanja naznačen je u predračunu kojim se potvrđuje da je ugovor sklopljen/.
U slučaju plaćanja pouzećem ili pri osobnom podizanju narudžbe u prodajnom centru ECObox-a /Globus partner –prodajnog centra d.o.o./ , Zagreb, Širolina 6, Kupac dobiva na svoj e-mail potvrdu obavljene kupovine kojom se smatra da je ugovor sklopljen.
Ukoliko Kupac ne dobije obavijest da je ugovor sklopljen nakon završenog procesa naručivanja preporuča se da se provjeri:
- Je li poruka u Junk/Spam folderu?
- Je li mailbox pun?

Ukoliko uplata na osnovi plaćanja predračunom  ne bude izvršena u navedenom ruku, Prodavatelj će postupiti i po naknadno izvršenoj uplati izvan roka isporukom kupljenih proizvoda, a ako ne bude mogao izvršiti isporuku iz opravdanih razloga /neraspoloživost robe/, ugovor će jednostrano raskinuti i izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
Ako je uplata uredno izvršena i vidljiva na računu Prodavatelja, Prodavatelj će pristupiti isporuci naručenih proizvoda.
Račun za narudžbu dostavlja se u pošiljci zajedno s robom.
Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvod nije dostupan, Prodavatelj je dužan odmah obavijestiti Kupca, a Kupac ima pravo raskinuti ugovor i tražiti povrat uplaćenih sredstava ili pristati za naknadni rok za isporuku.
Svi naručeni artikli nastojat će se isporučiti u jednom paketu. Ukoliko zbog stanja zaliha neće biti moguće, Prodavatelj zadržava pravo isporuke u više pošiljki uz prethodno odobrenje Kupca.
Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi.
Kupac može i sam organizirati dostavu ili robu podići u robno prodajnom centru Globus partner – prodajnog centra d.o.o. Širolina 6, Zagreb.
Kada Prodavatelj putem dostavne službe isporuči proizvod Kupcu, Kupac je dužan preuzeti potpisom na dostavnici, čime potvrđuje da je proizvod uredno isporučen.
Preporučuje se da se paket otvori pred djelatnikom GLS-a  ili pred djelatnikom ECObox-a, te da se provjeri  ispravnost robe.
U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti, Prodavatelj ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova dostave.

U rokove za isporuku ne računaju se:
- dan prijema narudžbe/zahtjeva
- vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese Kupca.
- vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga na koje Prodavatelj ne može utjecati
- neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka

U slučaju da se naručeni proizvod plaća pouzećem, Prodavatelj će pristupiti isporuci robe po gore navedenim rokovima koji teku od potvrde narudžbe, a Kupac je dužan izvršiti uplatu prilikom odnosno prije neposrednog preuzimanja proizvoda.

Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno zaprimaju na www.ecobox.com.hr može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem u skladištu.
Ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, Prodavatelj će obavijestiti Kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ, o roku u kojem će proizvod biti raspoloživ, dogovoriti novi rok isporuke po potrebi, te ujedno ponuditi mogućnost kupnje zamjenskog proizvoda koji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu koji nije moguće isporučiti. U slučaju nemogućnosti isporuke naručenog i plaćenog proizvoda, Prodavatelj će izvršiti povrat svih sredstava.

 

7. OTKAZIVANJE NARUDŽBE - JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Prema Zakonu o zaštiti potrošača roba (N.N 79/2007) roba kupljena na daljinu (kada se ne radi o osobnom preuzimanju nego se šalje kurirskom službom) može se vratiti (o svom trošku) u roku od 14 dana od primitka, te ste sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovorni za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja.
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, dužni ste nas obavijestiti pismenim putem o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, telefonski broj i adresu elektronske pošte.

Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora, Prodavatelj će dostaviti, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik/dostavljač, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.
Ako je jednom narudžbom Kupac naručio više komada robe koja treba biti isporučena odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove dostave, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.


Troškove povrata robe snosi Kupac!
Povrat novca biti će izvršen na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu.
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili predana kurirskoj službi uz predočenje dokumentacije.
Robu ste nam dužni vratiti odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
Robu vratiti poštom na dokaziv način na adresu Globus partner – prodajni centar d.o.o. Širolina 6, 10000 Zagreb, a sa naznakom JEDNOSTRANI RASKID.
Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete na dokaziv način (preporučeno sa pošiljkom) robu osobno nama.
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnost robe.
Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ukoliko se isti ne dostave u navedenom roku smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

 

8. UVJET POVRATA - UMANJENJE VRIJEDNOSTI PROIZVODA
Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koji je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.
U slučaju povrata robe koja je korištena, nema svu pripadajuću ambalažu ili nije dovedena u prvobitno stanje kao na dan kupovine teretimo Vas unaprijed procjenjenu štetu na vrijednost od 30% plaćene maloprodajne cijene proizvoda. U slučaju povrata robe koja je vidno korištena Globus partner – prodajni centar d.o.o.  ima pravo odbiti povrat u potpunosti.
Prihvačanjem ovih uvjeta poslovanja, Kupac unaprijed pristaje da se navedeni iznos štete umanji od povrata sredstava.
Globus partner – prodajni centar d.o.o.  utvrđuje uvjete povrata – postotke umanjenja iznosa povrata kupca uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.
Ukoliko je Kupac vratio proizvod, prema Jednostranom raskidu ugovora u originalnom obliku kakav je i isporučen, Prodavatelj mora u roku 14 dana izvršiti cjelokupni povrat srestava za neoštečenu robu. Ukoliko je Kupac vratio proizvod sa umanjenom vrijednosti, Prodavatelj mora u roku 14 dana izvršiti povrat sredstava umanjen za 30% vrijednosti plaćene maloprodajne cijene proizvoda.
U pogledu odgovornosti kupca za umanjenje vrijednosti robe prodavatelj je dužan izvijestiti kupca o slijedećem:
„Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.“