1) ONLINE KUPOVINA - preko web trgovine

  1. korak - prijavite se na web stranicu
  • ako ste novi korisnik kliknite u gornjem izborniku Prijava/registracija, na stranici za prijavu ispod gumba "Prijava" kliknite na rečenicu Nemate račun? i ispunite osnovne podatke (e-mail, ime i prezime, te lozinku)
  • dozvoljena je kupnja kao neregistrirani korisnik
  • korak - izaberite proizvod koji želite naručiti, provjerite i po potrebi povećajte željenu količinu i kliknite gumb Dodaj u košaricu
  • korak - pregledajte košaricu i kliknite na Naplata
  • korak - upišite svoje podatke, adresu, izaberite vrstu plaćanja i način dostave/preuzimanja, po potrebi upišite napomenu i završite narudžbu

  • Plaćanje odabranih proizvoda možete izvršiti na sljedeće načine:

    • uplata po ponudi/internet bankarstvo, opća uplatnica ili virman
    • pouzećem - plaćanje izvršite gotovinom prilikom same dostave na Vašu adresu, tek kada robu vidite pred sobom
    • osobno preuzimanje robe na lokaciji prodavatelja i plaćanje gotovinom ili bankovnim karticama pri preuzimanju robe
    • plačanje online bankovnim karticama preko PayWay sustava

    Čim primimo Vašu uplatu/narudžbu:

    1. Pripremit ćemo robu za isporuku.
    2. Obavijestiti Vas da je roba spremna za isporuku i osobno preuzimanje na našoj lokaciji Širolina 6, Zagreb ili je dostaviti na vašu adresu.

    NAPOMENA:

    • Sve cijene iskazane su u Hrvatskim Kunama i uključuju PDV
    • Prodavatelj ima pravo na njihovu izmjenu bez prethodne najave
    • Prodavatelj ne odgovara za eventualne nenamjerne pogreške u  opisu i  minimalnim razlikama u slikama samog proizvoda.

     

    2) R1 račun
    U slučaju da vam treba R1 račun za vašu narudžbu, možete ga zatražiti na jednostavan način.

    Ukoliko niste registrirani korisnik, nakon što ste odabrali proizvod i krenuli u proces narudžbe, bit ćete odvedeni na stranicu koja će vam ponuditi registraciju.
    Pred vama će se otvoriti obrazac u kojem je nužno upisati tražene podatke i naglasiti da želite R1 račun za tvrtku.
    Ukoliko ste uspješno obavili sve navedeno i uspostavili status pravne osobe uz svaku vašu narudžbu bit će priložen R1 račun.

     

    3) Reklamacija - povrat
    Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili?
    Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.

    Ukoliko ustanovite da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate:

    • telefon: 01/ 461 53 67
    • e-mail: info@ecobox.com.hr
    • radno vrijeme korisničke službe: pon - pet od 08:00 do 15:00 h

    Nakon prijave reklamacije, temeljem vašeg opisa reklamacije, informirat ćemo vas o statusu:

    • može li se proizvod zamjeniti za novi
    • može li se za proizvod vratiti novac

    Više o postupku reklamacija pogledajte klikom na Obrazac za jednostrani raskid ugovora i reklamacije 

    Svaki proizvod kupljen preko web trgovine možete zamijeniti za novi ili vratiti uz povrat novca i to unutar 15 dana od primitka proizvoda na Vašu adresu.
    Sve uvjete povrata i poslovanja pogledajte klikom na Uvjeti prodaje.