1) ONLINE KUPOVINA - preko web trgovine
- korak - prijavite se na web stranicu
- ako ste novi korisnik kliknite u gornjem izborniku Prijava/registracija, na stranici za prijavu ispod gumba "Prijava" kliknite na rečenicu Nemate račun? i ispunite osnovne podatke (e-mail, ime i prezime, te lozinku)
- dozvoljena je kupnja kao neregistrirani korisnik
Plaćanje odabranih proizvoda možete izvršiti na sljedeće načine:
- uplata po ponudi/internet bankarstvo, opća uplatnica ili virman
- pouzećem - plaćanje izvršite gotovinom prilikom same dostave na Vašu adresu, tek kada robu vidite pred sobom
- plačanje online bankovnim karticama preko PayWay sustava
Čim primimo Vašu uplatu/narudžbu:
- Pripremit ćemo robu za isporuku.
- Obavijestiti Vas da je roba spremna za isporuku.
NAPOMENA:
- Sve cijene iskazane su u Hrvatskim Kunama i uključuju PDV
- Prodavatelj ima pravo na njihovu izmjenu bez prethodne najave
- Prodavatelj ne odgovara za eventualne nenamjerne pogreške u opisu i minimalnim razlikama u slikama samog proizvoda.
2) R1 račun
U slučaju da vam treba R1 račun za vašu narudžbu, možete ga zatražiti na jednostavan način.
Ukoliko niste registrirani korisnik, nakon što ste odabrali proizvod i krenuli u proces narudžbe, bit ćete odvedeni na stranicu koja će vam ponuditi registraciju.
Pred vama će se otvoriti obrazac u kojem je nužno upisati tražene podatke i naglasiti da želite R1 račun za tvrtku.
Ukoliko ste uspješno obavili sve navedeno i uspostavili status pravne osobe uz svaku vašu narudžbu bit će priložen R1 račun.
3) Reklamacija - povrat
Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili?
Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.
Ukoliko ustanovite da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate:
- telefon: 01/ 461 53 67
- e-mail: info@ecobox.com.hr
- radno vrijeme korisničke službe: pon - pet od 08:00 do 15:00 h
Nakon prijave reklamacije, temeljem vašeg opisa reklamacije, informirat ćemo vas o statusu:
- može li se proizvod zamjeniti za novi
- može li se za proizvod vratiti novac
Više o postupku reklamacija pogledajte klikom na Obrazac za jednostrani raskid ugovora i reklamacije
Svaki proizvod kupljen preko web trgovine možete zamijeniti za novi ili vratiti uz povrat novca i to unutar 15 dana od primitka proizvoda na Vašu adresu.
Sve uvjete povrata i poslovanja pogledajte klikom na Uvjeti prodaje.