1. OPĆENITO
Internetska stranica www.ecobox.com.hr u vlasništvu je trgovačkog društva
Globus partner – prodajni centar d.o.o.
10000 Zagreb, Širolina 6
Tel. 01/461 53 67  Fax. 01/461 53 54
E-mail: info@ecobox.com.hr
OIB: 29585308715

Pojam Prodavatelj odnosi se na trgovačko društvo Globus partner – prodajni centar d.o.o., Zagreb, Širolina 6, OIB: 29585308715 e-mail: info@ecobox.com.hr

Pojam Kupca odnosi se i na klasičnog potrošača, fizičku osobu koja izvan bilo kakve djelatnosti naruči i plati bilo koji proizvod posredstvom ove web trgovine, ali i na kupce obrtnike, trgovce pojedince i fizičke osobe koje obavljaju poslovnu djelatnost, a koji su zaštićeni odredbama Zakona o zaštiti potrošača samo ako kupuju proizvode nevezano za poslovnu djelatnost, te na sve ostale kupce primjerice pravne osobe.

Prodavatelj prodajom putem Internet stranice www.ecobox.com.hr nastupa u svoje ime.

Ovi uvjeti kupnje dio su obveze Prodavatelja sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača (N.N. 79/2007), te služe tome da Kupac prije nego sklopi ugovor na daljinu bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za zaključenje, izvršavanje, raskid ugovora, a sve sukladno zakonskom uređenju.

Uvjeti kupnje čine dio ugovora sklopljenog na daljinu zajedno sa specifikacijama i cijenom/ama kupljenog/ih proizvoda, te će se prije potvrđivanja narudžbe za kupnju pojedinog proizvoda od Kupca tražiti da iste prihvati/izjavi da je sa istima upoznat/suglasan, dok će nakon potvrđivanja narudžbe (sklapanje ugovora) isti biti dostavljen Kupcu kao sadržaj e-mail poruke kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen. Prodavatelj zadržava pravo izmjene uvjeta u svako vrijeme, s time da navedene izmjene stupaju na snagu nakon objave na ovim Internet stranicama.

Kada Kupac potvrdi i izvrši narudžbu ugovor je sklopljen, te će prodavatelj o činjenici sklapanja ugovora odmah e-mail porukom obavijestiti da je ugovor sklopljen.
Za valjano sklopljen ugovor potrebno je da je Kupac osoba koja ima potpunu poslovnu sposobnost. Kupac odgovara za potpunost i istinitost unesenih podataka prilikom kupnje.

 

2. GLAVNA OBILJEŽJA ROBE
Glavna obilježja robe: proizvodi su prikazani opisno i fotografijama a  podaci o istima su sačinjeni temeljem baze podataka Prodavatelja.
Fotografije proizvoda su originalne fotografije ali postoji mogućnost da se ponekad u sitnim ilustrativnim prikazima na ambalaži razlikuju od proizvoda koji su predmet narudžbe.
Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na postavke monitora na računalu kupca, razlike u percepciji boja kako ih Kupac vidi na zaslonu i sl.
U slučaju gore navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.
Podaci o proizvodima (opis proizvoda, cijena i dr.) prikazani na web stranici www.ecobox.com.hr podložni su bugovima, nepravilnostima u radu aplikacije, drugim tehničkim nepravilnostima, tipografskim pogreškama i sl.
U slučaju očitih pogrešaka ili neispravnosti u pogledu podataka o proizvodima prikazanih na www.ecobox.com.hr  Prodavatelj zadržava jednostrano raskinuti ugovor.
Predmet narudžbe mogu biti proizvodi za koje je u narudžbi naznačeno da su raspoloživi i dostupni.

 

3. CIJENE PROIZVODA
Cijene istaknute na web stranici www.ecobox.com.hr izražene su u Hrvatskim kunama. Trošak PDV-a uračunat je u cijenu proizvoda. U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave iz razloga jer se isti posebno plaćaju.
U slučaju plaćanja e-bankingom, općom uplatnicom, bankovnom karticom troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu.
Ukoliko zbog greške ili previda cijena objavljena u WEB Shopu nije ispravna ili je u međuvremenu promijenjena, zadržavamo pravo na izmjenu. Globus partner – prodajni centar  d.o.o. zadržava pravo da Vas informira o promjeni ili ispravnosti cijene te da Vam pruži priliku da potvrdite ili otkažete svoju narudžbu. Ukoliko se naručeni proizvod proda do zaprimanja uplate na naš račun obavijestit ćemo kupca te mu ponuditi sličan proizvod ili vratiti novac.

 

4. NAČINI DOSTAVE

4.1. GLS KURIRSKA SLUŽBA
Isporuku/preuzimanje naručenih artikala vršimo isključivo na područje Republike Hrvatske i to paketnom dostavom putem GLS kurirske službe na Vaša vrata u uobičajenom roku od 2-5 radnih dana.

Primatelja obavještavamo putem SMS-a i/ili e-mail-a da će paket u domaćoj distribuciji biti uručen sljedećeg radnog dana, adresu dostave i eventualno iznos kojeg je potrebno platiti prilikom pouzeća. Drugu e-mail poruku ili SMS šaljemo ujutro na dan dostave, sa 3-satnim vremenskim intervalom za očekivano vrijeme dostave. Nakon neuspjelog pokušaja dostave primatelj dobiva obavijest i može odabrati jednu od 5 mogućnosti za slijedeću dostavu (dostava na novu adresu, dostava u drugo vrijeme, osobno preuzimanje u GLS depou, odbitak pošiljke, davanje suglasnosti da se paket ostavi na dogovorenom mjestu te isporuka u Paketomat / PaketSHOP

Troškovi dostave po jednoj narudžbi:

Za pošiljke koje se plaćaju pouzećem ili su plaćene virmanom ili bankovnom karticom a imaju dostavu putem kurirske službe - trošak dostave  iznosi 30,00 kn i iskazan je na računu

Izvan dostavnog područja su:

  • maksimalna težina: 20 kg

  • maksimalna duljina: 1,5 m

  • maksimalni kružni obujam: 3 m

Usluga za te pakete nije moguća.

Cijena dostave paketa do 20 kg na otoke koji nisu u dostavnom području GLS-a je 150,00 kn.

Otoci koji nisu u dostavnom području GLS-a:

22232 Zlarin, 22233 Prvić Luka, 22234 Prvić Šepurine, 22235 Kaprije, 22236 Žirje, 21430 Grohote, 21432 Stomorska, 23281 Sali, 23282 Žman, 23283 Rava,

23284 Veli Iž, 23285 Brbinj, 23286 Božava, 23287 Veli Rat, 23291 Sestrunj, 23292 Molat, 23293 Ist, 23294 Premuda, 23295 Silba, 23296 Olib, 21225 Drvenik Veliki,

20290 Lastovo, 20221 Koločep, 20222 Lopud, 20223 Šipanjska Luka, 20224 Maranovići, 20225 Babino Polje, 20226 Goveđari, 51561 Susak, 51562 Unije, 51552 Ilovik


GLS Croatia u svom sjedištu ima Službu za korisnike, koja radi radnim danom (ponedjeljak - petak) od 7-18 sati i daje informacije (IOD) o paketima prema jedinstvenom paketnom broju, na zahtjev. Pošiljatelja šalje potvrde o dostavi (POD), odnosno obrađuje eventualne reklamacije u vezi prijevoza paketa.

Kontakti službe za korisnike su:
- telefon: 01 / 2042 - 672     
- telefaks: 01 / 2369 - 620     
- e-mail adresa:   cs@gls-croatia.com

Informacija (status) o isporuci paketa dostupna je od drugog radnog dana nakon dana preuzimanja paketa na Internetskoj stranici www.gls-croatia.com u izborniku za traženje paketa, gdje se može pretraživati prema upisanom jedinstvenom paketnom broju
Pakete izvan dostavnog područja u domaćoj distribuciji (otoci koji nisu obuhvaćeni rasporedom vožnje na otoke GLS Croatia) GLS Croatia isporučuje putem ugovornog partnera. Za te pakete ne vrijede granice masa i dimenzija GLS Croatia, dodatne usluge, kao ni usluge s vremenskim jamstvom. Naknada za manipulaciju tim paketima se naplaćuje po paketu. Popis otoka na dostavnom području GLS Croatia i raspored vožnje na iste nalazi se na web stranci GLS Croatia. Ograničenja vezana za pakete izvan dostavnog područja su: - maksimalna težina: 20kg - maksimalna duljina: 1,5 m - maksimalni kružni obujam: 3m - tranzitno vrijeme: 48 - 168h - aktivacija dodatnih usluga za te pakete nije moguća.
Cijena dostave paketa do 20 kg na otoke koji nisu u dostavnom području GLS-a je 120,00 kn/+PDV

U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu Kupca koju je isti naznačio, Kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu ovisno o tome koje će podatke Kupac navesti Prodavatelju prilikom provjere dostave narudžbe.

4.2. OSOBNO PODIZANJE U PRODAJNOM PROSTORU

Naručenu robu moguće je preuzeti osobno, u prodajnom prostoru ECObox-a / prodajnom centru Globus partner – prodajni centar d.o.o. na adresi Širolina 6, 10000 Zagreb, u uredovno vrijeme, od ponedjeljka do petka, od 8 do 16 sati.

U tom slučaju preuzimanje robe je besplatno.

Ukoliko Kupac želi odabrati navedenu opciju, kod završetka narudžbe potrebno je odabrati opciju „osobno preuzimanje “. Odabirom osobnog preuzimanja naručenih artikala, plaćanje možete izvršiti prilikom preuzimanja, u gotovini ili naznačenim karticama jednokratno.
Ukoliko je narudžba plaćena prije preuzimanja, preuzimanje može izvršiti samo osoba (kupac) na koju glasi račun, osim ako Kupac pismeno odobri da narudžbu može preuzeti i neka druga osoba (ime i prezime) umjesto njega. Kupac će dobiti obavijest e-mailom ili sms-om kada je roba spremna za osobno preuzimanje u prodajnom centru.

4.3. DIREKTNA DOSTAVA ECObox-a NA PODRUČJU ZAGREBA

U slučaju slobodnih kapaciteta, moguće je da će prodavatelj izvršiti dostavu na području Grada Zagreba. U tom slučaju Prodavatelj će obavijestiti Kupca putem SMS poruke i/ili e-mail-a da će paket biti uručen sljedećeg radnog dana, adresu dostave i eventualno iznos kojeg je potrebno platiti prilikom pouzeća.


5. TROŠKOVI UPORABE SREDSTAVA DALJINSKE KOMUNIKACIJE
Prodavatelj nema nikakvih dodatnih troškova sredstava daljinske komunikacije.


6. UVJETI I ROKOVI PLAĆANJA, UVJETI ISPORUKE ROBE, VRIJEME ISPORUKE ROBE
Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem izbornika i popunjavanjem elektronskog formulara narudžbenice. Kupac može naručiti i kupiti proizvod kao registrirani ili neregistrirani korisnik.
Proizvod se smatra naručenim kada Kupac prođe cijeli postupak narudžbe.
Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na slijedeće načine:

1. Plaćanje predračunom na žiro račun prodavatelja (Internet bankarstvom, platnim nalogom u poštanskom uredu, banci ili Fini). Smatra se da je Kupac izvršio uplatu kada je na žiro računu Prodavatelja vidljiva navedena transakcija.

2. Pouzećem - prilikom preuzimanja pošiljke (narudžbe) Kupac plaća u gotovini djelatniku GLS-a ili ECObox-a, ovisno kako mu je pošiljka isporučena, Ili prilikom osobnog preuzimanja.

3. Jednokratno plaćanje kreditnim i debitnim karticama: MasterCard, Maestro, VISA, putem T-Com Pay Way sustava


U slučaju plaćanja po predračunu uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku od 3 radna dana /rok plaćanja naznačen je u predračunu kojim se potvrđuje da je ugovor sklopljen/.
U slučaju plaćanja pouzećem ili pri osobnom podizanju narudžbe u prodajnom centru ECObox-a /Globus partner –prodajnog centra d.o.o./  Zagreb, Širolina 6, Kupac dobiva na svoj e-mail potvrdu obavljene kupovine kojom se smatra da je ugovor sklopljen.
Ukoliko Kupac ne dobije obavijest da je ugovor sklopljen nakon završenog procesa naručivanja preporuča se da se provjeri:
- Je li poruka u Junk/Spam folderu?
- Je li mailbox pun?

Ukoliko uplata na osnovi plaćanja predračunom  ne bude izvršena u navedenom ruku, Prodavatelj će postupiti i po naknadno izvršenoj uplati izvan roka isporukom kupljenih proizvoda, a ako ne bude mogao izvršiti isporuku iz opravdanih razloga / neraspoloživost robe/, ugovor će jednostrano raskinuti i izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
Ako je uplata uredno izvršena i vidljiva na računu Prodavatelja, Prodavatelj će pristupiti isporuci naručenih proizvoda.
Račun za narudžbu dostavlja se u pošiljci zajedno s robom.
Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvod nije dostupan, Prodavatelj je dužan odmah obavijestit Kupca, a Kupac ima pravo raskinuti ugovor i tražiti povrat uplaćenih sredstava ili pristati za naknadni rok za isporuku.
Svi naručeni artikli nastojat će se isporučiti u jednom paketu. Ukoliko zbog stanja zaliha neće biti moguće, Prodavatelj zadržava pravo isporuke u više pošiljki uz prethodno odobrenje Kupca.
Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi.
Kupac može i sam organizirati dostavu ili robu podići u robno prodajnom centru Globus partner – prodajnog centra d.o.o. Širolina 6, Zagreb.
Kada prodavatelj putem dostavne službe isporuči proizvod Kupcu, Kupac je dužan preuzeti potpisom na dostavnici, čime potvrđuje da je proizvod uredno isporučen.
Preporučuje se da se paket otvori pred djelatnikom GLS-a  ili pred djelatnikom ECObox-a, te da se provjeri  ispravnost robe.
U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti, Prodavatelj ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova dostave.

U rokove za isporuku ne računaju se:
- dan prijema narudžbe/zahtjeva
- vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese Kupca.
- vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga na koje Prodavatelj ne može utjecati
- neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka

U slučaju da se naručeni proizvod plaća pouzećem, Prodavatelj će pristupiti isporuci robe po gore navedenim rokovima koji teku od potvrde narudžbe, a Kupac je dužan izvršiti uplatu prilikom odnosno prije neposrednog preuzimanja proizvoda.

Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno zaprimaju na www.ecobox.com.hr može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem u skladištu.
Ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, Prodavatelj će obavijestit Kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ, o roku u kojem će proizvod biti raspoloživ, dogovoriti novi rok isporuke po potrebi, te ujedno ponuditi mogućnost kupnje zamjenskog proizvoda koji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu koji nije moguće isporučiti. U slučaju nemogućnosti isporuke naručenog i plaćenog proizvoda, Prodavatelj će izvršiti povrat svih sredstava.

SIGURNOST KARTIČNOG PLAĆANJA


T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).

 

7. OTKAZIVANJE NARUDŽBE - JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Prema Zakonu o zaštiti potrošača roba (N.N 79/2007) roba kupljena na daljinu (kada se ne radi o osobnom preuzimanju nego se šalje kurirskom službom) može se vratiti (o svom trošku) u roku od 14 dana od primitka, te ste sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovorni za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja.
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, dužni ste nas obavijestiti pismenim putem o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, telefonski broj i adresu elektronske pošte.

Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora, Prodavatelj će dostaviti, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik/dostavljač, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.
Ako je jednom narudžbom Kupac naručio više komada robe koja treba biti isporučena odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove dostave, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.


Troškove povrata robe snosi Kupac!
Povrat novca biti će izvršen na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu.
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili predana kurirskoj službi uz predočenje dokumentacije.
Robu ste nam dužni vratiti odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
Robu vratiti poštom na dokaziv način na adresu Globus partner – prodajni centar d.o.o. Širolina 6, 10000 Zagreb, a sa naznakom JEDNOSTRANI RASKID.
Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošaljete na dokaziv način (preporučeno sa pošiljkom) robu osobno nama.
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnost robe.
Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ukoliko se isti ne dostave u navedenom roku smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

 

8. UVJET POVRATA - UMANJENJE VRIJEDNOSTI PROIZVODA
Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koji je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.
U slučaju povrata robe koja je korištena, nema svu pripadajuću ambalažu ili nije dovedena u prvobitno stanje kao na dan kupovine teretimo Vas unaprijed procjenjenu štetu na vrijednost od 30% plaćene maloprodajne cijene proizvoda. U slučaju povrata robe koja je vidno korištena Globus partner – prodajni centar d.o.o.  ima pravo odbiti povrat u potpunosti.
Prihvačanjem ovih uvjeta poslovanja, Kupac unaprijed pristaje da se navedeni iznos štete umanji od povrata sredstava.
Globus partner – prodajni centar d.o.o.  utvrđuje uvjete povrata – postotke umanjenja iznosa povrata kupca uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.
Ukoliko je kupac vratio proizvod, prema Jednostranom raskidu ugovora u originalnom obliku kakav je i isporučen, Prodavatelj mora u roku 14 dana izvršiti cjelokupni povrat srestava za neoštečenu robu. Ukoliko je kupac vratio proizvod sa umanjenom vrijednosti, Prodavatelj mora u roku 14 dana izvršiti povrat sredstava umanjen za 30% vrijednosti plaćene maloprodajne cijene proizvoda.
U pogledu odgovornosti Kupca za umanjenje vrijednosti robe Prodavatelj je dužan izvijestiti Kupca o slijedećem:
„Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.“

 

9. REKLAMACIJE
Reklamacije uvažavamo prema specifikacijama proizvođača za proizvod koji ste kupili. Svaki proizvod koji se reklamira potrebno je pregledati od strane stručnih osoba na nedostatke.
Kupac je dužan prilikom uručenja kupljene robe provjeriti sadržaj pošiljke i obavijestiti nas što ranije o nađenim nedostacima na kupljenim proizvodima.

Nedostatak ili reklamacija uslijed transporta
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju preporučujemo da pošiljku kupac ne preuzme od strane djelatnika kurirske službe.
Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o Kupcu, te je Kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je odmah uputiti pisani prigovor/reklamaciju jer se naknadne reklamacije neće uvažavati. U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda.

 

10. PODNOŠENJE REKLAMACIJE
Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju Kupac ima prigovor, u prigovoru se mole Kupci da navedu broj narudžbe, broj otpremnice ili broj računa
Kako bi što prije obradili Vaš reklamacijski zahtjev molimo Vas da nam pošaljete potrebne dokumente za pokretanje reklamacijskog postupka, i to:
Presliku računa
Fotografije cijelog oštećenog artikla
Fotografije detalja oštećenja (iz više kutova)
Serijskog broja artikla koji je vidljiv na samom proizvodu

Fotografije moraju jasno prikazivati reklamirani artikl.

 

11. PRIZNAVANJE REKLAMACIJE
Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja) što Kupac utvrdi po otvaranju proizvoda, Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda ili uklanjanje nedostatka.
Prodavatelj će inače smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.
U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos uz raskid ugovora.
Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od primitka reklamacije.
Prodavatelj će prihvatiti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe u svom trošku, ako se utvrdi da je prigovor opravdan te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.
U slučaju opravdane reklamacije, trošak zamjene s novim proizvodom u cijelosti snosi Prodavatelj.

 

12. INTERNETSKO RJEŠAVANJE SPOROVA
Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016. diljem cijele EU, sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem Internet stranice
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravni proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gore navedenom linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika u EU.

 

13. TRAJANJE UGOVORA
Ugovor koji Kupac sklapa s Prodavateljem jednokratan je ugovor o kupoprodaji proizvoda na daljinu koji je konzumiran isporukom robe te izvršenim plaćanjem od strane Kupca, u slučaju da ne bude raskinut.

 

14. IZJAVA O SIGURNOSTI ONLINE NARUČIVANJA
Pri naručivanju na našoj web trgovini koriste se napredni sustavi zaštite osobnih podataka
Prikupljeni podaci su u elektroničkom obliku i zaštićeni SSL certifikatom (transportnom šifrom) koja kriptira podatke i tako osigurava da se komunikacija između računala Kupca i Prodavatelja odvija sigurnim protokolom.
Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line naručivanje.
Prikupljeni podaci služe isključivo za obadu narudžbe, izdavanje predračuna i slanje robe.

 

15. SADRŽAJ STRANICA
Ako se drugačije ne navede, svi materijali, uključujući slike, ilustracije, dizajn, ikone, fotografije, video klipovi i napisani te drugi materijali koji se pojavljuju kao dio stranica sveukupno, «Sadržaj» su zaštićeni, kontrolirani ili licencirani od Globus partner – prodajnog centra d.o.o.
Stranice kao cjelina podliježu zakonu o zaštiti autorskih prava, sva prava diljem svijeta, titule i interesi su vlasništvo Globus partner – prodajnog centra d.o.o. Sadržaj naših stranica kao i stranice kao cjelina, su namijenjene za privatnu, nekomercijalnu (sve osim kupovine robe sa naših stranica) uporabu korisnika naših stranica.
Možete skidati ili kopirati sadržaj i sve ostale materijale pokazane na Stranicama samo za osobnu uporabu. Nikakva prava, naslovi ili interesi u bilo kojem skinutom materijalu nisu prenosiva na vas u slučaju bilo kakvog skidanja ili kopiranja. Ne smijete reproducirati (osim navedenoga gore), objavljivati, distribuirati, pokazivati, modificirati, kreirati derivirani rad, prodavati ili sudjelovati u prodaji, ili prosljeđivati u nijednom slučaju, u cjelini ili u dijelovima, bilo koji dio sadržaja stranica.

 

16. VAŠ KORISNIČKI RAČUN
Ako koristite ovu WEB trgovinu, Vi ste odgovorni za povjerljivost vašeg korisničkog računa - korisničkog imena, lozinke i ostalih osobnih podataka kao i za restrikciju pristupa Vašem računalu. Vi prihvaćate odgovornost za sve aktivnosti koje se izvedu koristeći Vaše korisničko ime i lozinku.

 

17. RJEŠAVANJE SPOROVA
Eventualne sporove Prodavatelja i Kupca nastojat će se riješiti dogovorom ili mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u mjestu sjedišta prodavatelja.
Na uvjete poslovanja i sklapanja ugovora na daljinu putem sredstava daljinske komunikacije primjenjuju se prvenstveno ovdje navedeni Uvjeti poslovanja i korištenja, osim u slučaju da se ugovorene strane (Prodavatelj i Kupac) ne dogovore drugačije. Uvjeti poslovanja i korištenja podliježu Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14), te Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05 i NN 41/08).
Posjetom www.ecobox.com.hr  Vi prihvaćate da je za ovdje navedene Uvjete korištenja mjerodavno nacionalno zakonodavstvo. Za sporove koji bi mogli proizaći iz ili biti u bilo kakvoj vezi s Vašom posjetom www.ecobox.com.hr ili proizvodima koje ste kupili putem www.ecobox.com.hr  nadležan je stvarno nadležni Sud u Zagrebu.